perjantai 1. helmikuuta 2013

Huu. Tässä on ollu meneillään aivan hulluna kaikkea hommelia!
Blogi on jäänyt vähän taka-alalle, sillä niin on vapaa-ajan kuvaaminenkin. Hassua kyllä mulla tuntuu silti olevan vain aikaa nyt kun muutin Ouluun. Koulua mulla ei ole ees nimeksi, ainut mitä siellä käyn tekemässä on KV-kokoukset ja lopputyö. Lopputyö viekin eniten energiaa mutta siitä on myös ihan hyvä fiilis. Se tulee ehkä jopa valmistumaan ajallaan, ainakin videoiden puolesta. Toinen osuus lopputyöstäni on nettiportfolion/sivun teko ja tämä vähän takkuaa, ainakin omassa päässäni. Flashi ei ole koskaan ollut ystäväni. 





Pitkästä aikaa on pitänyt tehdä paljon myös kirjoitushommeja. Ylioppineisuudesta on vierähtänyt jo viitisen vuotta ja sen jälkeen ei ole pitänyt kirjoittaa mitään kovin oleellista tekstiä yhtään mistään. Nyt on sitten pitkästä aikaa päässyt siihenkin hommaan käsiksi. Useimmat tuskailee lopputyötekstin pituuden kanssa, joka on kymmenen sivua KUVINEEN. Itse olen vain kirjoittanut kaiken oleellisen ja ilman kuvia, ja siihen vierähti jo 13 sivua, ja tunnun olevan vasta puolessa välissä asiani kanssa! 




Mukavaa kun ei ole tarvinnut stressata työharjoittelupaikan hausta, vaan siitä missä se lopulta on! Hii. Olen tässä siis opetellut uudelleen saksan alkeita, väsännyt esitelmiä, vertaillut lentojen hintoja ja odottanut sopimuksien palautumista.. hiiii. 

Kuvat liittyvät mun lopputyöhön. 

p.s. kirjoittaminen on kivaa, ihme ku sitä tekstiä ei silti täällä blogin puolella hulluna vilise. 

2 kommenttia:

  1. RAAAA kirjota munkin lopputyö mää en vaa yksinkertasesti halua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla sen kanssa sujunu kyllä hyvästi! :) ainut josta on oikeesti hyvä fiilis koko lopputyötä aatellen..

      Poista